ISKM31 : cvičení – Chatbot

V rámci cvičení k předmětu ISKM31 Technologie ve vzdělávání jsme měli za jeden z povinných úkolů vytvořit chatbota s pomocí nástroje Snatchbot.me. Dle mého názoru je nástroj Snatchbot intuitivní a zábavný způsob jak vytvořit jakéhokoliv chatbota, kterého si dokáže někdo představit. Jejich dobře vybudovaná infrastruktura nástroje mi umožnila vytvořit mého chatbota s minimálním využitím dobře zpracovaných videotutorialů nebo textových tutoriálů, které stránka Snatchbot nabízí uživatelům. Tutoriál, který mi ale ušetřil čas při práci na chatbotovi byl tutoriál předvádějící, jak nastavit randomizaci odpovědí číselných hodnot, tak randomizace odpovědí chatbota ve formě souvislého textu.

Můj chatbot je vlastníkem a provozovatelem obchodu v nějakém fantasy světě a jeho použití v praxi spočívá ve využití jeho interakcí v kampani pro známou deskovou hru Dungeons and Dragons. Tento nápad přišel po jedné z bizarnějších konverzací s náhodným člověkem, které jsem na internetu měl. Kdy na otázku, jestli Polymorph (kouzlo proměňující postavu na zvíře) má dopad na přemýšlení postavy, mi byla dána odpověď ve formě eseje, kde bylo zodpovězeno opravdu všechno ohledně tohoto kouzla kromě mé otázky. Z prvotního nápadu, kdy chatbot by na tyto otázky odpovídal jasně a stručně se vyvinul chatbot, který slouží jako nástroj pro imerzi, posouvání děje hry nebo jako překážka (v podobě nějaké hádanky), kterou hráči musí překonat.

Chatbot je přístupný na mém portfoliu v pravém dolním rohu.


Schéma Chatbota:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *